Thursday, October 07, 2010

. suppeerrrbbb benci ! .


kenape aku xsuke ko ??!! 
sebb aku menyampah nengok muka ko !!
kenape aku benci ko ??!! 
sebab ko nie mmg patut di benci !!
kenape aku menyampah sgt kat ko ??!!
sebab aku mmg menyampah tengok muke ko !! sampah !!
issshh !! aku benci nengok muke ko !!
aku benci dengan cara ko yg baget cunn tue !!
aku benci dengan cerita ko tue !!
smua lorr tentang ko aku benci !!
kekdg aku rase aku nie terlalu hipokrit dengan ko !!
tp ko yg wt aku jadik macam nie !!
ko nie WAYANG KUAT !!
budak wayang !! stupid !!
cerita xnk jatuh langsung !! issshhhhh !! 
xsuke ! xsuke ! xsuke ! xsuke !
wt barang aku macam rete ko je kan..
dak xtw malu + budak xtw segan !
benci !!!!!!!!!
akhir kate : BELIA BENCI DADAH !!

p/s : kepada yang berkenaan : nape la aku kenal dengan ko nie kan..
hidop dlm kepalsuan..pe aku nk wt dengan org macam ko nie kan..

YA ALLAH ! temukan la aku dengan seoarang shabat yg benar2 ikhlas berkawan denganku..AMIN !

4 comments:

farah said...

masalah negara btol orang xreti malu ni dut..lenkali simpan sorok brg kau tmpt len a..

kuciputersenyum said...

ishh !! nk sorok mane ?? xbg kate kedekut.. da bagi wt macam rete sendiri .. mcg bagai.. xkan nk wt dek ?? huh ! prob2..

farah said...

ahhh.biala nk kate kdekot pn.brg kau suke hati kau a.hahaha.kau penah pinjm brg die?

kuciputersenyum said...

aku pinjam ??? xde la kot.. die yg pinjam barang aku je.. so bile dah pinjam wt macam rete sndri.. barang die pon jadik macam rete aku tp still tahu hormat.. pakai xpayh nk lelame..tw segan kn... die xtw lah... dok bagan !