Thursday, November 25, 2010

. aku lebih penting dari kau !

[ gambar : ketika aty disakiti ]

 biler kita berusaha tuk mengetahui sesuatu perkara tue ,
kekdg kita taa sedar yg kite ,
saje naa menyaket an aty kite sendri ,

 [ gambar : aty terluke akibat kao pompuan ! ]

but dengan apa yang aku tao ,
aku telah berjaya and menang dr kao !
olwez nampak depan mate tao ,
ko pew ader ? ?
huh , then nape ko naa tiru pew yg dea wt ?
baru sekarang ko rase saket aty ?
knape before ko buat ko taa pk ,
perasaan orang laen ?
perasaan aku nieh ?
ingat aku nieh binatang kew taa der perasaan ?
eh ! binatang pun ader perasaan laa , ngek !
aku akan pasti an ko tersungkur jatuh 
and taa mangun-mangun langsung !
and aku naa kao rase , 
pew yang aku rase before nieh pompuan !

 [ gambar : aty kini berbunga2 in <3 ]

2 comments:

HAN said...

nape babe?ade je yang tak puas ati ngn kau ehh.grr

cikdamia sahaja. said...

bese laa farah . kite taa leh naa puas an hati semua pihak an