Wednesday, October 26, 2011

saya still sayangkan awak , yesss awk lah :)

samat hari deepavali semua rakan-rakan fesbuking .
tak der yang menyeronokkan  hari nie nak story and share but today
mea rindoo sangat kat buah hati mea .
seminggu dea tak contact mea tao .
hope dea sihat saje .

bangun tdoq jer ,
terus tgk inbox fb nie
happy yer hati mea
si dea pm mea ...
i lebiu too sayang ,

type sambil tersenyum pai ketelinga nie :):)

awak ,
seandainya satu hari nanti saya hilang dari pandangan awk .
jangan awk carik , saya takkan tinggalkan awak :)
andai satu saat saya berhenti menghubungi awak ,
usah awk gusar sayang , kerana saya ingin waktu untuk diri sendiri :)
andai satu saat saya mengalirkan air mata ini ,
usah awak usap kerana saya ingin membasuh kekecewaan hati ini :)

cume pesan saya ,
andai satu saat awk memerlukan saya ,
saya akan sentiasa berada disampingmu :)

4 comments:

Anonymous said...

spe syg u ?

cikdamia sahaja. said...

dea lah , u kenal syg i tue ? hehe :)

Anonymous said...

dea 2 spe ? entah2 i knal..sbb u mcm slalu i jumpa...

cikdamia sahaja. said...

owhyeke ? jumpe katner .