Wednesday, October 05, 2011

senyum

bangun2 tido jer hari nieh
sakit aku serang balik
sakit laaaa , taknak lah camni
taksuke laaa :(

tangan nie laju jer nak on9 laman sosial
nk tengok perkembangan semasa hehe :)
dok godek-godek , ingat kat si dea
so post lah kat wall dea kan

tp syg tak sampai 5 min
dh kene delete .
sedih , hampe , kecewa
macam2 dok pk dlm pale otak nie
nape abie remove ? salah ker words dea ?
nak selindung dr sape ? kenape ? kenape ? kenape ?
terus menjadi tanda tnya

malam nieh tak byk sgt funtion
so dok jenjalan dgn kengkawan tenangkan
fikiran yg sangat serabut nieh
sekali mate nieh terpaku bile melihat
sidea bersama dengan keksih lame di laman sosial
apa semua nieh ???

awak
nape awk wt saya menanges ?
apa salah saya pd awk ?
nape kejam sgt buat saya camni ?

Ya Allah , time tue hanya Allah saje yg tahu perasaan aku nieh
tak pk panjang , tabung yg paling aku sayang
akhirnya ke dinding , berkecai ;(
awk
nape camni ? saya taknk jd camni awk

hati nieh meronta-ronta inginkan kepastian
jari nie laju mendail number si dea
dihati terdetik ' pasti taknk angkat call '
senyum :)

salam ,
awak katmane tue ? soe klu sy ggu awk yer .
nape awk wt saya camni ? setelah mendgr penjelasan .
terimakasih awk buat saya kembali tersenyum
saya sayang awk sebab tue sy taknk ulang kesilapan lame
pomis lepas nieh taknk wt sy risau lagi yer .



love you sayang .

No comments: