Thursday, July 05, 2012


Assalamualaikum

Kutuk . kenapa perlu nak kutuk orang lain , menghina orang lain tanpa menghormati perasaan orang lain . di mana letaknya sikap keperikemanusiaan kau ?? kutuk kau buat mea jadi seperti kau . seperti seorang yang tidak ada hati perot dan tidak reti menjaga perasaan orang lain . bagus laa kau lari delete mea dari friend list kau . Status-2 kau suka kondem semua perkara dan semua orang .

memang agaknya hidop kau suka menyibuk hal orang lain . memburukkan orang lain . tidak perlu nak menghina orang lain sesuka hati kau oleh kerana seorang yang bergelar LELAKI . mea lihat ia seperti seorang yang tidak ada harga diri , bergaduh sesame perempuan kerana merebut seorang lelaki yang bergelar boyfie . Tapi jangan sampai satu hari nanti kau jatuh tergolek seorang diri tanpa ada belas kasihan dari orang lain even kawan baik kau sendiri .

syukur laa even dea tak tahu kisah yang terperinci tentang masalah yang melanda mea , kau dan die , tetapi die tetap bela mea dan mempertahan kan diri mea nie . Syukur sangat ke hadrat ilahi kerana mea di kurnia kan seorang lelaki yang lebih baik dari sebelumnya . Tuhan tidak panjangkan jodoh seseorang kerana Tuhan ingin berikan seseorang yang lebih baik dari sebelomnya . nanite semua . 

tak salah kalau nak bertanya
tapi tak perlu nak memaki dan menghina orang sesuka hati
mea memaafkan segala kesalahan kau 
seandainya kau tampil meminta maaf dgn hati yang benar-2 ikhlas .
love

No comments: