Saturday, September 25, 2010

.piranha.


PIRANHA....
korang dah nengok cite nie??
yang aku bole gambarkan cite nie kat korang..
suppeeerrrrbbb!!fantastik!!!terbaek doe..demm!
masuk jer dlm panggung..
hati aku meronta-ronta nk nengok cite nie..
dlm aty da maki2 (oiiii!! cepat leeerr pasang cite nie ngek)
hahaha.. xbaek tol kan.. der aku kesah??

aku g gan kwn-kawan aku..
aen antasya wiqilala wp,macha,my muncit's and of cos aku.. syok siot.. korang dah nengok??
baik korang g nengok cepat..
rugi xnengok...( ada aku kesah?? ) haha ;-)

bukan setakat seram tp terkejut2 aku..
nasib baik darah tinggi xder..
lw tidak dah arwah aku.. ish! mulut nie celupor..
tp lelaki yg gatal kompom suke nengok..
maklum lorr banyak agenda 'sexy'
bikini bottom.. hehehe ;-)
enjoy leerr negok movie nie oke..



location : tgv klcc okeyy.. ;-)

No comments: