Saturday, September 25, 2010

.sementara.


per yang korang paham maksud kawan baik?
korang ader kawan baik?
boleh percaye tak kawan baik korg tue?
pernah bergado?? mesti lorr ader kan..
tp mesti korang xkesah sgt..
yee leeerr kwn baik katekan..

pe benda lerr aku mepek nie kan...
act aku xder idea nk tulis per..
nie pon bosan dok
umah sesorang..


..................................................................
......

dulu aku ader kwn baik..
aku kenal die mmg da lame..
tp xsangke mcm nie akhir ye..
die xlagy menjadik kawan baik aku..
dimana kah silap yer??

ish! banyak sangat point yerr nie..
xnk lorr cite aku da dlte pon sal
dak tue..
bia lerr die hapi dgn life die..
haha..


...............................................




aku nk carik bff lorr..
susa kan nk carik bff yg betol2 ikhlas dgn kite..
aku pon yg mmg hakikat xramai kwn..
sape lak yg nk kwn kan..hehe
sentap nie.. ada aku kesah??haha..
tp ader ker yg nk jadik bff aku?
payah-payah..
wait jer lerrr pai lebam kan..




No comments: