Friday, November 19, 2010

. hepi giler keje hari nieh .


balik-balik keje dengan taa mandi yew aku pun excited giler naa update blog aku nieh ,
ary nieh aku kat tempat keje sonok sgt ,
dah laa banyak sale yg aku buat , teman-teman
daa tarik muke cz aku banyak sale .
soe laa kawan-kawan ku , mungkin hari nieh rezeki aku an .

aku taa tao nape aku hepi tuk berkerja ,
mungkin tempat aku keje hari nieh beshh jew , 
taa der laa buhsan sgt lw di bandingkan dengan
tempat keje aku b4 nieh .
satu ary aku di sakat oleh budak CHAZ ,


dea nieh mmg kaki nyakat , daa laa memekak jew ary nieh ,
tahh pape lagu laa dea nyanyi ,
suke aty dea jew naa tukar rentak lagu .
elok2 sedap jadik sumbang mambang .

jangan taa boleh blaa tady , ader customer dtg complain 
siap naa maki-maki kawan aku , mencarut bagai ,
nasib baik dat time aku taa der kat situ .
and kebetulan kwn opis aku dtg situ so ,
dea settle an prob nieh , syukur .
hope aku taa jumpe lagy customer macam tuh , wat saket aty jew .

No comments: