Thursday, March 31, 2011

. Bila Kami Dah Bersama - Sama .

hai semua , macam tak der ayat lak nak update tp nak sangat update . Aktiviti aku hari nieh tak bape nak banyak sangat , macam-macam hal yang jadik hari nieh . Semua plan aku tak menjadik langsung , mane tak nyer tidur bagai tak ingat dunia langsung , tak tahu kenape mungkin aku tertelan ubat tidur agaknya , hahaha gelak !

Aktivi aku hari nieh berjimba bersama teman-teman opis aku yang dah lame tak berjimba sesame , maklumlah busy sangat dengan life memasing kan . So aku pun plan lah dengan dorang nie kua berjimba , mmg beshhhh beb   gelak sakan tak terhingga macam-macam story ada . senyum !


[ gambar : muka aku yang sangat excited tengah mam durian my febret ! ]


[ gambar : gelojoh yer lah rupe aku makan durian nieh , dah tak comel .
 si Zuhra punyer pasal la nieh ]


[ gambar : wahhh , gambar candid aku yang cover-cover nieh ,
 pandai si Zuhra yer senyum ! ]


[ gambar : nak bukak durian sorang-sorang memang tak larat lah kan , 
nasib baik ada si Eda nieh yang banyak tenaga tolong aku bukak sekali ]


[ gambar : si Eda nieh sebuk nak amik gambar konon yer tapi tangan 
dea bukan main tinggi ag kan . saje tak nak bagi nampak muka aku yang 
tak bape nak gojes nieh , hampeh Eda ]


[ gambar : si Zuhra dan si Eda yang tak menyabar nak makan durian nieh bukan main banyak lagi dea order hakikatnya hanya kitaorang bertiga jer yang makan , nafsu-nafsu ]


[ gambar : gembiralah tue dapat bukak durian sorang diri tanpa bantuan orang lain , banyak gak kan tenaga ko niah Zuhra . Tenaga apa jer yang ko gune tue ? gelak ]


[ gambar : si Eda nieh nak buat muke kiut dea macam si Zuhra . 
Pipi ko tue bukan main tinggi ag kan ,dah macam cucuk botox nox , hahaha gelak ]


[ gambar : Nieh lah akibatnya kalau dah lame sangat tak lepas bersame asik nak bergambar jer keje yer . Rupe aku yang semakin tembam so cover sikit dengan tangan aku yang kurus tue , senyum .]


[ gambar : akhirnya dapat gak gambar bertiga walaupun semua orang sekeliling tengah pandang kearah kami yang asik bergambar dan tergelak macam benda klakar sangat . Disebabkan lame sangat tak jumpe tak ckup dengan lepak kat kedai durian , sambung lagi lepak kat kedai makan . Nielah jadinya bile kami bertiga berjumpa , happy . ]

No comments: