Thursday, March 31, 2011

. Alhamdulillah Akhirnya Dapat jugak .

hai semua tetiba macam nak banyak pulak cerita yang aku nak share dengan pembaca semua . Korang percaya tak pada rezeki ? mesti korang percaya kan . Sebenarnya entry aku kali nieh berkenaan dengan pekerjaan aku , dah dekat sebulan aku berhenti kerja . Now aku menganggur di rumah jer , tue yang asik tidur makn tidur makan    , tp alhamdulillah akhirnya aku kan menamatkan zaman pengangguran aku nieh .

Kelmarin aku pergi interview di Wangsa Maju , alhamdulillah aku berjaya mendapatkan job tersebut . Aku bersyukur sangat kepada Tuhan , betol lah apa yang orang cakap ' di mana ada kemahuan di situ ada jalan ' . Tuhan tak pernah nak tutup pintu rezeki seseorang melainkan dirinya sendiri . Tp sakit jugak lah bila dah sebulan nieh tak kerja kan , duit pun kering memanjang kan . Payah lah nak bershopping macam nieh , ishhh ! aku nieh asik nak pk shopping jer kan , teruk !

Bermulanya 1hb April  , aku akan berkhidmat di Wangsa Maju . Di syarikat travel agen jugak lah kan , dah tue subjek yang aku blaja time diploma dulu . Aku harap aku dapat bertahan di sini . Sebab utama aku benti kerja dulu tue pun bukan sebab suka-suka , company yang aku bekerja itu banyak sangat masalah pengurusannya . So lebih baik aku carik kerja yang leh menjamin masa depan aku . amin !

No comments: