Friday, April 01, 2011

. Perlu Ker Tukar , Ingat Name Ko Tue Hottssss Sangat kerrr ? weeekkk ! .

hai semua , hari nieh aku update blog agak awal skit kan drpd biase . Wahhh , dah macam iklan lak an , gelak . Kenape tajuk entry aku nieh macam orang nak bergaduh jer kan , ishhh bukan lah jangan salah anggap lak yer . Ini kerana terlalu ramai sangat yang bertanya kenapa aku tukar name ' DAMIA SANDRA ' , mesti pelik kan tetibe jer aku gune name nie . Jangan peliknya mmg ader yang panggil aku damia  tp name betol bukan damia sandra tp damia darweena . Tak bape ramai yang panggil aku name tue tp aku selesa dengan panggilan mia , tah laa macam aku jadi seorang yang berlainan . Orang kate dari name kita pun boleh mencerminkan diri seseorang . Ini bukan kerana aku pikir nak name yang hottttsssss okeyyyy , soe sikit . Cume selesa bile orang dengan panggilan mia . Okeyyy , terjawab semuanya kan , so lw rase nak panggil aku mia ker , gda ker , uchux ker tak kisah pun jnji bukan name yang bukan-bukan , hehehe


[ gambar : rase diri nieh comel bila orang panggil mia , bukan mia sara tao , hehehe senyum ]

3 comments:

Anonymous said...

kalo gdut amacam..sedap kan..haha..

kuciputersenyum said...

gdut ??? sedap jer , aku pun suke ;-)

kuciputersenyum said...

gdut ??? sedap jer , aku pun suke ;-)