Friday, March 18, 2011

. ingin putus saja .

Tengok pada entry nieh macam dahsyat jer bunyik yer an , macam aku nak clash dengan cik boyfriend aku jer an . Bukan lah jangan lah korang pikir yang bukan-bukan . Aku baik - baik saja dengan dea . Okeyy berbalik dengan entry aku nieh , act aku suke sangat dengan lagu nieh .

Tengah aku sebok b2b waktu petang , angin sepoi - sepo bahase . aku dok sebok membelek entry blog nieh , aku terdengar lagu nieh . First time dah terpikat siot dengan lagu nieh . Lirik dea pun syok jugak , direct jer dea bagi tak der makne nak bunga - bunga or kias - kias nieh . amik kaoooo !!!!

So disebabkan aku suke lagi nieh , aku pun post ler kat blog aku nieh an , so korang boleh enjoy dengan lagu nieh tao . Kalau tak pernah dengar nama ini buka youtube sekarang. Dari lagu just dance, telephone, lucky, break your heart dan banyak lagi lah untuk di senaraikan, sekarang dah ada lagu sendiri "ingin putus saja". Lirik dalam lagu ni, sangat lah cool! Simple and very straightforward.



[ gambar : Official Lyric Video ]

No comments: