Friday, March 18, 2011

. macam - macam aku nak .

Sejak kebelakangan nieh , aku asik teringin nak bergaya sakan jer , pergi jejalan survey bagai nak rak . tengok sana tengok sini , usha sane usha sini tak tahu nak beli apa . tengok orang tue pakai cantek - cantek sibuk aku pun nak pakai cantek - cantek gak . Tp aku tak reti nak pilih pakaian macam tue macam mane , last - last pakai gak t-shirt dengan jeans , em ! boring laa weyyyy !!

Kang kalau aku pilih yang bukan - bukan tak kene lak dengan diri nieh , kang tetibe dengar suara sumbang mambang kedengaran " eh , asal ko pakai macam nieh , gemouk laaa dah ler ko nieh pendek " . Wahhh , pedas giler ayat tue , tak termampu aku nak mendengar yer . Sekarang nieh aku tengah window shopping jap . sat g aku post pic - pic baju tue yer . Leh gak tanya pendapat korang semua an , sesuai or tak dengan diri aku yang kiut miut nieh lagi comel , hahahaha


[ gambar : cantek gak baju nieh lw aku pakai an , seksi ! ]


[ gambar : lagi cantek klu aku yang memakai nya ]




No comments: