Saturday, March 19, 2011

. jalan - jalan dengan cik boyfriend .

Hari nieh aku lagi sekali aku memulakan rutin harian dengan bangun tidur jer terus makan , terima kasih encik boypren belikan saya makanan yang sungguh sedap dan boleh buat saya semakin gemouk ! . Mane tak yer dea baik sangat belikan aku makanan bagai , dea nak pinjam kete saya g buat kerje . Maklumlah minggu nieh asik hujan petang jer an , tak kan dea nak pergi naek motor , cian Encik boypren saya tue .

Entry kali nieh aku nak cerita tentang semalam bukan hari nieh yer , heheh soe yer korang . Semalam dah satu hari suntuk aku duk kat umah jer , aku tengok tb , tb tengok aku . huhhuhu , hari2 macam nieh mmg buhsan laa beb , mau makin gemouk aku dibuat yer . Sampai kan aku dah tak tahu nak tengok cerita apa kat tb tue , last - last aku pun mengonlinekan diri aku nieh , menggodek2 apa yang patut kat tenet nieh an .


[ gambar : alakah seronok yer bile teman - teman berada di samping aku ketika nieh ]

Jam telah menunjukkan 1 pagi tp Encik boypren tak balik - balik lagi . Perot aku nieh dah rase lapar gilerr , kate dengan aku nak makan lua lah bagai tp dah kol 1 pagi kedai mane yang bukak lagi nieh , takkan nak makan MCD lagi kot . Naek jemu lak tekak aku nieh asik makan MCD , mentang - mentang rumah dekat dengan mcd an . hampeh !

Tepat kol 2 pagi Encik boypren pun sampai dekat rumah , so aku pun siap - siap untuk keluar dating ler . Pagi pun pagi ler janji perot aku nieh berisi . Masuk kete jer dah tak tahu hala tuju nieh , aku pun drive kete ikot suke aku nak pergi mane , bukan main laju lagi kan aku bawak , perot dah kebulur kelaparan katekan .
Akhirnya aku bawak g Subang lerr , kemane lagi kalau bukan AC , kedai nieh jer bukak pai 3,4 pagi nieh . So pusing punyer ousing last - last kitaorang makan western lerrrr . Jadik orang putih ler katekan .


[ gambar : akhir yer nieh laa menu yang aku pilih , mix grill okeyy
 konon boleh ilangkan gemouk , hampeh ! ]


[ gambar : pilih aku yang bukan - bukan Encik boypren , last yer tak habis membazir ]

Bukan setakat nieh jer yang dea order , ada lagi tao . Dalam diam dea leh order indoo mee tanpa pengetahuan aku lak tue . Saje tak nak bagi aku minta sikit makanan dea la tue , hampeh . Tp sepanjang dating dengan dea malam tue , mmg seronok dan meletihkan . Balik pun aku yang kene drive , bile tengah syok aku bawak kete lelaju nieh , dea dengan selamba yer tido kat sebelah , hamboiii . So nampak dah motif dea tak nak bawak kete . So destinasi kita malam nieh kemane pulak yer , kene tunggu lerrr . hehe
muahhx !

No comments: