Sunday, March 27, 2011

. Jenjalan Malam Minggu .

hye semua , sorry lame sangat tak update blog nieh kan , maklumlah bz skit lerrr . Nak update pun tak sempat2 . Berbalik kepada topik kita , macam biasa lerr agenda WAJIB tiap malam minggu mesti lerrr jenjalan di kuala lumpur nieh kan . Hari-hari duk umah jer mmg memboringkan diri , asik pandang dinding , tengok tb pai muak aku nengok siaran kat tb tue , so apa lagi aku pun jenjalan ler dengan En. Boypren .


[ gambar : kl nieh mmg sesak , macam fikiran aku yang sesak skrg nieh ]

Sebelom kua rumah nieh dah bergado dengan En. Boypren , mmg menyakitkan hati betollah . Ada jer yang tak kene tao , tampar pipi tue baru tahu . Kire yer nieh sesi memujuk diri lerrr dengan bawak aku pusing2 kl yang semak samun nieh . Tp mmg meriah gilerrr kat kl malam tadi , dengan mat2 rempit penuh di jalanan . Menunjukkan pelbagai aksi diorang kan . huhhh , benci !


[ gambar : tengah marah2 pun sempat lagi aku nak bergambar ,
 sebok jer En. Boypren tengok2 aku ]


[ gambar : gelap - gelap pun masih degil nak amik gambar .
 Nielah hasilnya , padan muke ! ]

Sepanjang jalan yang kitaorang pun tak tahu arah tuju , aku pun snap dan terus snap lerrr . Walaupun gambar tak bape nak cantek kan , maklum jerlah kamera murah kan . Tak mampu lagi nak membeli kamera NIKON.
Daripada Bukit Bintang kitaorang lalu depan rumah-rumah syaitan , pusing2 kat sekitar kl . Dah naik pening pale kitaorg nieh , so akhirnya En. Boypren jumpe tempat yang ingin di tuju . So kitaorang benti kat Kg Baru melayan steak di Steak House .

Lepas makan kenyangkan perut En. Boypren yang kelaparan tue , kitaorang g jenjalan dataran merdeka . Ramai giler orang mane tak yer kan ader konsert metro harian . Bile dah tak tahu nak pergi mane so kitaorang g cuci mate kat uptown cheras . Sampai jer kat sane , ader satu excident . Tak tahu lah apa dengan apa means motor ker , kereta ker tp yang pasti dea langgar pokok kat tengah2 divider tue . cian - cian .


[ gambar : kalau lah aku pakai kamera NIKON , 
kompom gambar lagi cantek dr ini , hampa ! ]

Jam dah menunjukkan pukul 3.30 pagi , ingat kan dah nak hantar aku balik rupernya ada lagi arah tuju yer . En. Boypren bawak g Bukit Langat lak , aduiii , macam - macam tol laa dea nieh . Aku mate daa naik mengantok , dea leh lak bawak jenjalan . Kang aku tidur kate aku kurang ajar lak , ehehhe . So layankan jerlah pangai dea malam tadi . Tapi mmg menyeronokkan dan kami happy !


p/s : Lantak ko lah kalau tak suke dengan hubungan kitaorang , ko jage jer hubungan ko tue . Jangan asek nak buruk2kan orang jer keje ko , tengok sikit diri ko tu sendiri macam mane , ngek !


No comments: