Monday, March 28, 2011

. Mulut Kau Memang Macam Longkang .


[ gambar : issshhhhh , nieh lah yang aku rasekan sekarang , benci yang teramat sgt ]

hai semua , hope hari nieh hari korang semua happy dan baek jer . Jangan jadik macam diri aku nieh . Pagi2 lagi mesti lah mood okeyy jer kan , rase happy kerane kes malam tadi . Aku pun menggonlinekan diri di fesbuk . Maklumlah ingin mengetahui isu-isu semasa kengkawan aku semua an . Aku kan seorang yang mengambil berat , okeyyy2 berbalik kepada cerita kita yer

Tengah sebuk2 aku membace status-status kengkawan aku , mate aku tertarik pada status dea nieh . Tetibe hari nieh rase saket sangat . Amboi bukan main lagi dea brani sungguh kuarkan status macam tue kan . Macam dea nak tuju kat aku jer kan . Shial laaa , nieh yang aku tak suke nieh . Aku tak usik ko pun tp ko brani usik aku kan , Bukan 1x , 2x tau tp dah agak banyak kali .


[ gambar : maki depan2 baru puas hati kan ? nie yg ko nak kan ? , WAIT AND SEE ]

Aku diam tak bermakne aku suke dengan apa yang ko buat dengan aku erk . Ko ingat pengaruh ko kuat sangat ker ?? ko ingat aku takut ?? silap orang laaa weiii . Aku tunggu laa tindakan aku selepas nieh . Jangan sampai aku ilang sabar dengan ko nieh . Brani cakap lah depan2 , nieh cakap blakang pastu buruk2kan aku . SENGAL !!


[ gambar : mungkin ini yang ko nak dari aku kan .. tampar ko pai ko terdiam bisu , huh ]



kepada yang berkenaan : Apa lagi yang ko tak puas hati dengan aku haaa ? lagi skali aku dengar ko wt hal lagi , jangan tanya aku kenapa lw sesuatu terjadi kat ko or orang sekeliling ko nanti . S****L

No comments: