Wednesday, April 27, 2011

. Just me for You .


[ gambar : nieh lah akibatnya kalau terlampau banyak sangat kerja kat opis nieh , napelah bos aku nieh terlampau baik untuk minggu nieh kan , tengs boss love you lah Cik Zila love ! ]


[ gambar : orang kate bile rambut kite nieh messy nieh nampak macam kiut jer , now mmg ternyata kenyataan tue adalah benar , hahaha poyo tol aku nieh , hakikatnya korang mesti nyampah tengok ak yg bajet cun ]


[ gambar : tah pape lah aku meng edit pix  nieh hampeh langsung tak shantekkan . tue lah tak der idea lah kengkawan bile dah otak nieh banyak sangat di pikirkan nya . ]


[ gambar : ader ker manager aku kate aku nieh nampak gemouk bile kai baju nieh , tp hakikatnya die tak tahu ker yang aku nieh mmg gemok bukan disebabkan oleh baju jer , hahaha gelak ! ]

 






[ gambar : aku suka gambar nieh tak tahu kenape maybe nampak aku bersahaja jer tak der lah nak control-control shantek , asik pix shantek jer boring lak kan . sekali skali gambar macam hampeh , ada yang kate pix macam nak korek idong tp tak der pun , pape tah korang nieh .]

No comments: