Tuesday, May 10, 2011

. Nieh nak Keje ker Nak habiskan Wet Company .

hai semua yang di kasihi , dah lame tak bace blog mia yer . okey mia update nieh . Dok sakit perot bukan tak makan tp terOVER makan lunch tadi so mula lah aku nieh dok tak betol kan , senget sane senget sini . Dah tue keje lak tak bape nak meriah kan so aku nieh pun tetiba rase nak amik pix maklumlah pix dah tak ader yang cantik an so aku pun snap-snap ler .


[ gambar : aku pun dah tak tahu nak pose camne lagi kan maklumlah aku  nieh bukan yer pandai sangat nak pose asik pose yang same jer sekali dapat pose macam nak qamat lak an . Sakit perot pun sempat nak bergambar kan kengkawan . janji aku tak susahkan sesape ]


[ gambar : bila dah bergambar sesorang nieh lah mase yer nak hasut staff lain busy an diri dengan keje aku nieh bukan keje oppis , nieh satff yg dok sebelah , konon yer nak try sekali ter snap banyak lak an , Tp cute gak ak nieh kan , ehhh tue mmg kenyataan . Name dea nieh zura , same dengan name staff lame tp position jer berlainan ]


[ gambar : mula-mula aku sorang jer yang snap-snap skali berjangkit dengan staff sebelah  nieh sekali datang ag sorang yang tak leh nengok kitaorg senang , hahaha , nieh adik sedara menager ak name dea AIN. Bila dah amik pix ber3 hancur lah suasana opis nieh kan kecoh yang amat nasib baik tak kantoi dengan bos ]


[ gambar : konon-konon nak gambar candid tp masing-masing control ayu lak kan , mmg tak boleh blah langsung , yang AIN nieh hari last dea kat opis nieh , nak balik kg nak sambung stdy an , baru habis spm an , so otak dea masih leh terima ag bukan macam otak aku nieh naik bebal dah nieh .]


[ gambar : bile kami dah dapat cokelat daripada maneger kami yang dorang kasihi CIK NIZA , huhu . mesti korang rindu dea an kengkawan ku sekalian ]


[ gambar : nieh lah lau dah sangat buhsan kat opis , keje yang diberi terlalu pantas aku selesaikan , huh nape macam nieh . pekerja contoh , hahaha gaji naik nieh ]






No comments: