Wednesday, April 20, 2011

. Persandingan Eleis & Mamat .

Seronok rasenya bila kawan-kawan sudah menjejakkan kaki mereka ke next level alam perkahwinan . Wahhh , syok habis laaa , tp bila agaknya zaman bujang aku nieh nak berakhirnya ??? Korang nampak bape banyak tanda soal tue so maknenya lama lagi laa kan . Entry kali nieh aku nak story tentang kawan aku dari tadika nieh beb ' NOR ELEIS BT ABD MALIK ' dengan pasangannya , alamak aku tak tahu laa name penuh laki dea nieh yang aku tahu ' MAMAT ' tue pun dr mulut dak- dak nieh , hehehe sorry yer eleis ,
senyum


[ gambar : shantek sungguh pelamin kawan saya nieh . Ditempah khas di Bukit Kuching Selangor .


[ gambar : shantek sungguh kan kawan aku nieh , tak sangke dea dah kawen , 
dulu time dak-dak tak der lak nak bercinte-cinte nieh , aku gak yang ketinggalan ]


[ gambar : pehal lak dengan kawan aku nieh , main-main lak dea kat atas pelamin tue , duduk diam-diam yer eleis . dah laa tunggu ko masuk umah punyer lame siap bersilat bagai , tabur gule-gule an . nasib baik Suri dapat 1 , hehehe senyum !


[ gambar : tengah bersanding kawan aku nieh , senyum sokmo yer . Jangan nak asik pandang bawah jer ]


[ gambar : Pasangan pengantin bersama kedua ibubapa belah perempuan dan adik beradiknya ]


[ gambar : time nieh yang aku tak suke , pix aku boleh lak tak der kan . tue laa sebok sangat nak balik awal kan dapat lah padahnya . Tak dapat aku nak tunjukkan muke aku yang tembam nieh . Sebilangan member yang datang ke majlis persandingan eleis ]


[ gambar : Ishhhh , si Oni nieh pun lw nak amik pix candid pun bia laa comey sikit aku duduk ,
 nieh gambar punggung jer di ambiknya , seksi tau ]


[ gambar : Macam nieh lah yang aku suke , aku dapat tunjuk muke aku yang tak shantek nieh , market sikit . credit tue Suri Kim . sayang ko suri , muahhhxxx !! muahhhxx !! ]


[ gambar : seronok bile bertemu kengkawan sekolah menengah , macam-macam cerita saling bertukar . Lepas nieh turn sape pulak yer yang akan naik pelamin , kita tunggu bersama yer



[ gambar : Setelah majlis selesai , pengantin pun sebuk dok melantak kat bawah kemah sane . So ladies-ladies hottttiesss & gojessss  inilah masa yang ditunggunya sesi bergambar . ]

P/s : Selamat pengantin baru Eleis dan Mamat , semoga berkekalan sampai akhir hayat . Jangan lambat-lambat tau dapat baby tak sabar lak aku nak tengok anak ko nanti .

No comments: