Thursday, May 19, 2011

. Sakit yer Hati nieh , Bila diri Tak Dihargai , Putus Lagi .


Kekedang aku sendiri tak paham apa yang akan terjadi dalam hidup nieh , tak semua apa yang kita hajati akan termakbul kan . Sejauh mane JODOH aku dengan si dea yang sekian lame aku bina nieh , Mungkin kah Jodoh membelahi kami , Tapi kawan-kawan selalu pesan , jangan terlalu berharap , kalau ada jodoh memang tak kemane kan . Betol lah orang cakap CINTA tue buta , sakit hati nieh , pedih dan luluh rasenya . Kekadang rase seperti macam nak bunuh diri tapi itu semua tindakan yang sangat buduh kan .


[ gambar : alangkah indahnya hidup nieh kalau apa yang kita inginkan semuanya menjadi kenyataan ]

 Memang tak dinafikan bila oarang yang kita sayang tinggalkan kita tanpa alasan dan sebab yang kukuh kan , terase diri nieh sungguh hina , di permainankan seperti boneka jer . Sebagai renungan bersama aku nak share apa yang selalu aku lakukan tiap kali ditimpa masalah seperti ini .


p/s : selamat mencuba dan amalkan doa nieh bagi mane yang menghadapi masalah seperti ini , Renung-renungkan dan selamat beramal .





2 comments:

zara zainal abidin said...

putus cinta ade doa ke gda.. zara br tau.. thanks for da sharing... ^___^

kuciputersenyum said...

nieh bukan doa putus cinta tp doa mengatasi kekecewaan . kita same2 lakukan lah yer zara . eh zara dh putus ker ? macam xtao cite jer , hehe :)