Sunday, December 11, 2011

Assalamualaikum


kenapa kau perlu hadir kembali dalam hidop aku yang dulu kau pernah runtuh kan segalanya ?? begitu mudahkan bagi kau tok lupakan segalanya apa yang pernah terjadi antara kita kannnn kannn kannn. kenapa baru sekarang kau carik aku ?? kenapa ! kenapa ! kenapa ! 

Yesss , semua soklan kau dengan begitu mudah untuk aku jawab tanpa sebarang talian hayat okeee , kerana tiada apa yang perlu dirahsiakan lagi . Kau begitu kenal akan diri aku niee , dan begitu jugak aku yang kenal akan diri kauuu .

Terima kasih kerana kau kembali semak kan pemikiran aku yang penuh dengan semak samun sekarang nieee , kenapa nak seksa aku lagi ? kenapa kau tidak pernah puas sakitkan hati aku niee ? nak balas dendam atas segalanya ? nak bagi aku rase apa yang kau rase selama nie ??? ishhh !! rase cam nk ketok pale kau laju-2 okeee :) 

jangan semakkan pikiran aku lagi okeee 
pasti semuanya akan lebih jelass
jangan tanya aku kenapa 
kerana smua terletak ditangan kau
ilalalovemyself <3

No comments: