Friday, October 15, 2010

. my menu foe today .


hurmm !! hari nie menu xde lah best sgt kan,. asek makan nasek jew buhsan lak kan . sekali sekala lw makan benda ringan - ringan nie macam best gak . so aku decide wt benda alah nie . tp macam2 cabaran kan.. maklumlah duk umah bujang kan bahan - bahan xbape nk ckup sgt la.. hehe !
tp klu dah lapo sgt semua akan makan . mmg terbaekkk laaaa... ramuan turun temurun dr mak aku PUAN AMINAH a.k.a PUAN EMY..bukan emy search tw.. hahah !


sedap tw nie nampak je macam xmenyelerekan tp lw aku yg buat kompom korang makan sampai licin boleh siap bergado + berembut2 dengan kawan2

tengok jarak dekat mmg pelik jew rupa die noooo..... ishh !! tp mmg meletoppssss !!


dah melantak mesti dahage kan.. so aku wt air yang paling sedap di dunia.. korang tw ??? ehhh !! salah la tekaan korang tue.. aku wt air masak a.k.a air jarang ( orang jawe tetap orang jawe ) hahah !

nie laaaa menu aku tuk hari nie.. mlm nie ye menu xmampu nk berpikir ag.. hurmmm !! maklumla tengah dalam poses diet nie.. hehehe ! hope aku success !

go gda ! go gda ! go gda ! <3

No comments: