Thursday, October 14, 2010

. really sorry .



sori sgt2 kat kawan 2 aku yg aku ggu pagi td... semua aku nk mcg pastu bile dorg
balas mcg aku pagi td aku xbls lak mcg dorg...
cian kat korg semua kan.. sori sgt2.. bukan aku xmo balas mcg korg semua tp aku xmampu nk menaip.. aku sebak sangat lah nk taip mcg kat korg.. seharian aku xtido asek menanges jer.. tp mungkin ader hikmah benda nir jadi kan.. hahaha ! aku pon dengan rase xbersalah nie pon bergayut la dengan some1 yang dulu yer agak spesel bagi diri aku.. aku xmampu nak tipo die oiiiii... die betol2 tw pew yg aku alami.. really miss him laaa..
" awaka balik la minggu nie ye.. leh kita berenjoy.. " hahaha ! mesti korang tertanya erk sape dak nie.. nak tw?? hehehe ! okeyyy !

p/s : trimakaseh awak cz tepon saye pg td.. :-)

2 comments:

maznymieya . said...

yai kew ?

kuciputersenyum said...

ishhhh !!! nape perlu name die yg muncul nie?? bukan laaa...