Monday, May 30, 2011

. LIFE : Bila Dua Menjadi 1 .

hye semua pembaca blogger :):):)

macam mane dengan aktiviti korang semua pada hujung minggu lepas ?? mesti banyak aktiviti yang korang lakukan an tak kire bersama sahabat or keluarga an . Sebenarnya aku happy giler minggu nieh , aku rasekan dunia nieh aku yang punya , tp kenapa benda nieh terjadi kat diri aku ?? adakah aku wt salah ?? takut jugak langkah yang aku ambil nieh salah jer , korang rase ?? hehehe , sengalkan korang tak tahu soklan per tetibe tanya an , bile hati nieh terlalu gembira , dah macam orang giler jer bercerita nieh , Stoppp gda dari senyum dah macam orang giler ko nieh .


[ gambar : ishhh , nape perlu ada LOVE nieh ?? musyyhhhkilll ]



[ gambar : Beginilah akibat terlalu seronok , kemane sahaja kita akan senyum kan , dah macam kerang bushuk lak , hope ia terus berkekalan :):) ]

2 comments:

ir yien said...

Alar sweett .. =)

kuciputersenyum said...

ir yien : sweet ?? hehehe , malu lak rase yer , meh lah join gembira skali :):)